Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов’їну. В. Сосюра Єдина Країна! Единая Страна! United Country Єдина Країна! Единая Страна! United Country
Меню сайту

Вчителі школи


Підготовка до ЗНО


Читаємо класику


Новини освіти

ЗНО онлайн


SOS

Якщо тобі потрібна допомога


Контактні дані
 Адреса:                          
11733,с. Піщів, вул. Миру, 18
 Телефон:                        
Учительська
+38(04141)67-436
 E-mail:                            
Pischiv@meta.ua

Актуально сьогодні


Увага, конкурс!


Годинник

Старший інспектор

Ткачук Ганна Костянтинівна Контактний телефон: 0938312367 Контактні телефони чергової частини: 102, 5-22-25 Електронна адреса «kmsn@kmsn.zito.ua» Адреса: м. Новоград-Волинський вул. Івана Франка «3-А» каб. № 17, 18


Найближчі свята

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України


Міні- чат

Погода

Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів


Сайти шкіл району

Корисні сайти

 />
<p style=


Опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 2289

Форма входу

Пошук

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

Анимация Линии

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ВИХОВАНЦІВ) У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (наказ МОНМС від 13.04.2011 р. №323): завантажити документ

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngЧОТИРИ РІВНІ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (ПОЧАТКОВИЙ, СЕРЕДНІЙ, ДОСТАТНІЙ, ВИСОКИЙ)

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngБАЛИ (1 - 12)

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК, ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Математика

Українська мова і література

Зарубіжна література

Хімія

Біологія

Основи здоров'я

Природознавство

Фізика і астрономія

Фізична культура

Мистецтво

Історія і правознаство

Трудове навчання

Географія

Англійська мова

Захист Вітчизни

Інформатика

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 1 КЛАСУ (листи МОНУ від 18.05.2018 №2.2-1250 та від 21.05.2018 №2.2-1255)завантажити документ

                                                             Похожее изображение

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ 2 КЛАСУ (листи МОНУ від 27.08. 2019 № 1154 )завантажити документ

                            

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий КЛЮЧОВІ ТА ПРЕДМЕТНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

                                                                Зображення

1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами. Це вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання, письмо, застосування мультимедійних засобів). Здатність реагувати мовними засобами на повний спектр соціальних і культурних явищ – у навчанні, на роботі, вдома, у вільний час. Усвідомлення ролі ефективного спілкування.

2. Спілкування іноземними мовами. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування.

3. Математична грамотність. Уміння застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для вирішення прикладних завдань у різних сферах діяльності. Здатність до розуміння і використання простих математичних моделей. Уміння будувати такі моделі для вирішення проблем.

4. Компетентності в природничих науках і технологіях. Наукове розуміння природи і сучасних технологій, а також здатність застосовувати його в практичній діяльності. Уміння застосовувати науковий метод, спостерігати, аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати.

5. Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, роботи з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

6. Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

7. Соціальні і громадянські компетентності. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті, на роботі. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів.

8. Підприємливість. Уміння генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя з метою підвищення як власного соціального статусу та добробуту, так і розвитку суспільства і держави. Здатність до підприємницького ризику.

9. Загальнокультурна грамотність. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва. Ця компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.

10. Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя.

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий НАСКРІЗНІ ЛІНІЇ (ВМІННЯ)

Наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні шкільного середовища.

Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.

У навчальних програмах з усіх предметів виокремлено такі наскрізні змістові лінії:

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png«Екологічна безпека та сталий розвиток»

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png«Громадянська відповідальність»

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png«Здоров'я і безпека»

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png«Підприємливість та фінансова грамотність».

Наскрізні змістові лінії відбивають провідні соціально й особистісно значущі ідеї, що послідовно розкриваються у процесі навчання і виховання учнів. Наскрізні змістові лінії спільні для всіх навчальних предметів, є засобом інтеграції навчального змісту, корелюються з ключовими компетентностями, опанування яких забезпечує формування ціннісних і світоглядних орієнтацій учня, що визначають його поведінку в життєвих ситуаціях. Реалізація наскрізних змістових ліній полягає у відповідному трактуванні навчального змісту тем і не передбачає будь-якого його розширення чи поглиблення.
Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Реалізація змістової лінії «Громадянська відповідальність» сприятиме формуванню діяльного члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми функціонування суспільства, є вільною особистістю, яка визнає загальнолюдські й національні цінності та керується морально-етичними критеріями і почуттям громадянської відповідальності у власній поведінці.
КОМПАС: Посібник з освіти в області прав людини за участі молоді
DOCCU Розвиток громадянських компетентностей в Україні (швейцарсько-український проект)

80 вправ для формування громадянської та соціальної компетентностей під час вивчення різних шкільних предметів
Завантажити посібник
Вивченням питань, що належать до
змістової лінії «Здоров'я і безпека» прагнуть сформувати учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище.
Зелений пакет для середньої школи

Змістова лінія «Підприємливість та фінансова грамотність» націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).
На допомогу вчителю

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngБіологія

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngГеографія

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngЗарубіжна література

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngІноземна мова

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngІнформатика

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngІсторія

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngМатематика

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngМистецтво

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngОснови здоров'я

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngПравозновство

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngПриродознавство

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngТрудове навчання

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngУкраїнська література

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngУкраїнська мова

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngФізика

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngФізична культура

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngХімія

создание и продвижение сайтов обучение, галка синий ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ

Основними функціями оцінювання навчальних досягнень учнів є:

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png контролююча, що передбачає визначення рівня досягнень окремого учня (класу, групи), виявлення рівня готовності до засвоєння нового матеріалу, що дає змогу вчителеві відповідно планувати і викладати навчальний матеріал;

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.png навчальна, що зумовлює таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли його проведення сприяє повторенню, уточненню і систематизації навчального матеріалу, вдосконаленню підготовки учня (класу, групи);діагностико-коригуюча, що допомагає з'ясувати причини труднощів, які виникають в учня під час навчання, виявити прогалини у знаннях і вміннях та коригувати його діяльність, спрямовану на усунення недоліків;

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngстимулюючо-мотиваційна, що визначає таку організацію оцінювання навчальних досягнень учнів, коли Його проведення стиму­лює бажання поліпшити свої результати, розвиває відповідальність та сприяє змагальності учнів, формує мотиви навчання;

613a9abe65754c3075d31d55438cdfb1.pngвиховна, що передбачає формування вміння відповідально й зосереджено працювати, застосовувати прийоми контролю і самоконт­ролю, розвиток кращих якостей особистості.

Піщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Хостинг від uCoz