Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну, красу її вічно живу і нову і мову її солов’їну. В. Сосюра Єдина Країна! Единая Страна! United Country Єдина Країна! Единая Страна! United Country
Меню сайту

Вчителі школи


Підготовка до ЗНО


Читаємо класику


Новини освіти

ЗНО онлайн


SOS

Якщо тобі потрібна допомога


Контактні дані
 Адреса:                          
11733,с. Піщів, вул. Миру, 18
 Телефон:                        
Учительська
+38(04141)67-436
 E-mail:                            
Pischiv@meta.ua

Актуально сьогодні


Увага, конкурс!


Годинник

Старший інспектор

Ткачук Ганна Костянтинівна Контактний телефон: 0938312367 Контактні телефони чергової частини: 102, 5-22-25 Електронна адреса «kmsn@kmsn.zito.ua» Адреса: м. Новоград-Волинський вул. Івана Франка «3-А» каб. № 17, 18


Найближчі свята

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України


Міні- чат

Погода

Календар
«  Червень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів


Сайти шкіл району

Корисні сайти

 />
<p style=


Опитування
Ваш улюблений предмет у школі?
Всього відповідей: 352

Форма входу

Пошук

Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 

Головна » 2016 » Червень » 27

Про це йдеться у листі МОН України від 09.06.2016 № 1/9-296.  У МОН України зазначають, що відповідно до законодавства, структуру навчального року мають встановлювати загальноосвітні навчальні заклади за погодженням з місцевими органами управління освітою. Отже, наступний навчальний рік розпочинатиметься 1 вересня 2016 року, а завершуватиметься не пізніше 1 липня наступного року. Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів без врахування днів, коли діти припиняли навчання з незалежних від них причин (карантин, температурний режим тощо). У листі зазначено, у випадку встановлення 5-денного навчального тижня відпрацювання уроків по суботах (з метою надолуження навчального матеріалу, чи продовження канікул та скорочення опалювального сезону) не допускається, оскільки це призведе до перевищення тижневого гранично допустимого навантаження на учнів. Традиційно, для учнів 4-их, 9-их та 11-их класів навчальний рік буде завершено проведенням державної підсумкової атестації. Перелік предметів для державної підсумкової атестації, форму та терміни її проведення МОН України буде затверджено додатково. Зважаючи на можливе призупинення навчального процесу з поважних причин (карантин, вдодаткові вихідні для підготовки до ДПА/ЗНО тощо), кількість фактично проведених вчителями уроків може бути меншою від попередньо запланованої. У такому випадку навчальний заклад та вчителі обов’язково мають вжити заходів щодо освоєння учнями змісту кожного навчального предмета в повному обсязі за рахунок ущільнення, самостійного опрацювання, засобів дистанційного навчання тощо. У МОН України наголошують, що менша кількість проведених вчителем уроків через об’єктивні обставини, не може бути причиною вирахувань із його заробітної плати. Також МОН України надано рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів на 2016/2017 навчальний рік. Робочі навчальні плани розробляються у такій же формі та за тими ж рекомендаціями, як і в минулі роки.

Джерело:http://www.pedrada.com.ua/news/3759-qqn-16-m6-10-06-2016-struktura-20162017-navchalnogo-roku-zaboroneno-vdpratsyuvannya-po-subotah

 

Просмотров: 293 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

ГРАФІК

методичних об'єднань керівників шкіл

 та вчителів на базі РМЦ

Виступи на методичні обєднання:

 

Заступників директорів з навчально-виховної роботи:

  1. Особливості формування інноваційної культури школи. Семенишина Т.В. – Наталівська  ЗОШ;
  2. Інноваційні форми організації методичної роботи. Степанюк Т.В. – Жолобненська ЗОШ;
  3. Проектування готовності вчителя до інноваційної діяльності. Железняк Л.І. – Киківська ЗОШ;
  4. Інноваційні форми навчання педагогічних кадрів. Бучинська С.М. – Суслівська ЗОШ.

Заступників директорів з виховної роботи:

1.Аналіз роботи методичного об’єднання заступників з виховної роботи за 2015-2016 навчальний рік. (Загрива О.М. Федорівська ЗОШ);

2. Основні напрямки роботи та планування на 2016-2017 навчальний рік. (Загрива О.М. Федорівська ЗОШ).

Вчителів математики:

  1. Технологія розвитку креативності в процесі навчання. Бондарчук О.П. – Дідовицька ЗОШ;
  2. Проектування уроку математики в умовах компететнісно орієнтованого навчання. Герус Л.В. – Суховільська ЗОШ;
  3. Геометрична компететність як складова математичної компететності учнів. Процюк Р.С. – Киківська ЗОШ;
  4. Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Гаврилюк Н.К. – Гульська  ЗОШ;
  5.  Звіт про проходження курсів підвищення кваліфікації.  Рябушко І.І. –  Ярунська ЗОШ, Статкевич Н.Н. – Бр.Гутянська ЗОШ.

Вчителів інформатики:

  1. Зміни у навчальних програмах з інформатики у 9-11 класах. Методичне забезпечення викладання  інформатики  у 5,  8 класах. Майстренко Г.В. –  Городницька ЗОШ;
  2. Наступність вивчення курсу інформатики в початковій та середній ланці в умовах впровадження нових державних стандартів. Романюк А.М. –  Чижівська ЗОШ;
  3. Форми контролю знань, умінь та навичок на уроках інформатики. Особливості тестової форми перевірки знань. Онопрійчук М.А. –  Токарівська ЗОШ;
  4. Вивчення теми «Інтернет» в курсі інформатики. Поліщук Н.О. –  Гульська ЗОШ.

Вчителів фізкультури:

  1. Формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури. Лук’янчук В.О. – Колодянська ЗОШ, Петрук М.М. – Варварівська ЗОШ;
  2. Олімпійський урок у школі. Чижевський С.Ю. – Токарівська ЗОШ,  Гичко Д.В. – Новороманівська ЗОШ;
  3. Олімпійські ігри на карті світу. Шевчук О.А. – Чижівська ЗОШ.

Вчителів образотворчого мистецтва:

  1. З досвіду викладання образотворчого мистецтва у 7 класі (аналіз програми та підручника). Олійник О.Я. – Піщівська ЗОШ;
  2. З досвіду здійснення естетичного, морального і трудового виховання учнів на уроках образотворчого мистецтва. Плисак Л.А. – Токарівська ЗОШ;
  3. З досвіду використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва. Буняк І.О. – Ярунська ЗОШ;
  4. З досвіду проведення в школі Тижня образотворчого мистецтва. Валінкевич Т.С. – Несолонська ЗОШ;
  5. Звіт про курсову перепідготовку. Роюк Л.О. – Гірківська ЗОШ.

Шкільних бібліотекарів:

  1. З досвіду проведення в школі Міжнародного місячника шкільних бібліотек. Козерацька Н.Д. – В.Молодьківська ЗОШ;
  2. З досвіду реорганізації бібліотеки відповідно до викликів часу й потреб сучасного користувача. Алєксєєва Ю.Л. – Ярунська ЗОШ;
  3. Новітні технології та методи обслуговування читачів у шкільній бібліотеці. Кізяк Т.М. – Піщівська ЗОШ;
  4. Вплив бібліотеки на формування читацької компетентності школярів. Шевелюк К.І. – Красилівська ЗОШ;
  5. З досвіду роботи шкільного бібліотекаря по організації обліку, збереження підручникового фонду. Бойко Т.П. – Токарівська ЗОШ;
  6. Звіт про курсову перепідготовку та участь в обласному семінарі. Цимбалюк Г.Р. – Гульська ЗОШ.

Вчителів фізики:

  1. Компетентнісний підхід у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників з фізики (Корчемлюк С.І. – Гульська ЗОШ, Присяжнюк С.В. – Красилівська ЗОШ);
  2. Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики. (Борбенчук Л.О. – Городницька ЗОШ, Процюк М.Д. – Киківська ЗОШ);
  3. Звіт про курсову перепідготовку. (Павлюк О.М. – Середньодеражнянська ЗОШ, Вовк В.П. – Жолобненська ЗОШ, Грибан Н.А. – Городницька ЗОШ, Шакура Ю.Л. –  Чижівська ЗОШ, Дмитренко В.С. – Барвинівська ЗОШ).

Вчителів трудового навчання:

  1. Застосування методів проектів під час вивчення варіативних модулів (Тімборовський С.З. – Несолонська ЗОШ, Грибан Н.А. – Слободороманівська гімназія);
  2. Підготовка учнів до участі в І, ІІ ІІІ етапах олімпіад з трудового навчання (Бондарчук М.Б. – Косенівська ЗОШ, Шакура Ю.Л. – Чижівська ЗОШ, Дмитренко В.С. – Барвинівська ЗОШ);
  3. Підготовка дітей до турніру винахідників та раціоналізаторів (Шпунтов В.О. – Пилиповицька ЗОШ);
  4. Звіт про курсову перепідготовку:  (Онопрійчук А.Л. – Токарівська ЗОШ, Ковальчук Л.Р. – Таращанська ЗОШ, Гаврилюк В.І. – Гульська ЗОШ, Туровець А.А. – Барвинівська ЗОШ).

Вчителів географії:

  1. Іноваційні педагогічні прийоми на уроках географії  (Черемха М.Р. – Великомолодьківська ЗОШ, Щирський О.П. – Суслівська ЗОШ);
  2. Здоров’язберігаючі технології на уроках (Корнута Л.О. – Киянська ЗОШ, Ратохіна А.О. – Пилиповицька ЗОШ);
  3. Підготовка дітей до турніру юних географів (Янченко Л.В. – Ярунська ЗОШ, Нагірняк І.В. – Городницька ЗОШ);
  4. Звіт про курсову перепідготовку (Черемха М.Р. – Великомолодьківська ЗОШ, Железняк Л.І.– Киківська ЗОШ, Шевчук О.О. – Наталівська ЗОШ).

Вчителів української мови та літератури:

  1. Програмове та навчально-методичне забезпечення викладання української мови та літератури у 2016/2017 навчальному році. (Мулярець М.М.- голова МО, Несолонська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  2. Актуальні проблеми підготовки учнів до ДПА та ЗНО з української мови та літератури. (Ясіневич Г.Й., Суслівська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  3. Аналіз участі учнів у Всеукраїнській українознавчій грі “Соняшник”. (Петровська А.С.- Наталівська ЗОШ І-ІІ ст.);
  4. Учитель для учня «смартфонного» покоління: реалії і перспективи. (Романчук В.В., Піщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів);
  5. Арт-педагогіка як особливий напрям сучасної педагогічної науки. (Ігнатюк К.В., Киянська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  6. Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках української мови та літератури. (Підкаура В.Г., Варварівська ЗОШ І-ІІ ст.);
  7. Навчання учнів основної школи діалогічного мовлення: мотиваційний, змістовий і методичний аспекти. (Ливицька Т.С., Гульська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  8. Формування риторичної компетентності старшокласників у процесі українськомовної освіти. (Калінченко Т.М., Барвинівська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  9. Використання методів ейдотехніки як реалізація діяльнісного компоненту ключової компетентності уміння вчитися. (Сафроній Л.С., Брониківська ЗОШ І-ІІ ст.);
  10. Звіт про курси підвищення кваліфікації. (Власюк Г.М., Суховільська ЗОШ І-ІІ ст.; Степанчук Р.М., Поліянівська ЗОШ І-ІІ ст.).

Вчителів російської мови та зарубіжної літератури:

  1. Програмове та навчально-методичне забезпечення викладання російської мови та зарубіжної літератури в основній і старшій школі у 2016/2017 навчальному році. (Медвежинська Т.Є. – голова МО, Ярунська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  2. Моделювання вступних уроків за новою програмою для 8 класів із зарубіжної літератури та російської мови як важливих складових у мотивації вивчення предметів. (Шестоперстова Л.Г., Орепівська ЗОШ І-ІІІ ступенів);
  3. З досвіду роботи над нововведеними творами на уроках зарубіжної літератури у 8 кл. (Залізницька О.В., Варварівська ЗОШ І- ІІ ст.);
  4. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках світової літератури та російської мови. (Борисюк О.К., Гульська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  5. Модернізація мовної та літературної освіти школярів за новими навчальними програмами. (Прокопченко В.І., Пилиповицька ЗОШ І-ІІІ ст.);
  6. Звіт про самоосвітню діяльність та курси підвищення кваліфікації. (Валага О.І., Великомолодьківська ЗОШ І-ІІІ ст.);
  7. Розподіл доручень та завдання членам МО. (Анхім З.В., Піщівська ЗОШ І-ІІІ ст.).

Вчителів іноземних мов:

  1. Вивчення англійської граматики  через використання нестандартних прийомів та форм роботи. Кривук О.І. - Суслівська ЗОШ;
  2. Розвиток навичок письма під час підготовки до ЗНО (з досвіду роботи).      Шинкарук Н.Б. - Піщівська ЗОШ;
  3. Як зробити урок іноземної мови цікавим  (з досвіду роботи). Лебецька С.І. -  Дідовицька ЗОШ;
  4. Літній мовний табір – здобутки та невдачі (з досвіду роботи). Терещук О.М.,Новороманівська ЗОШ,  Філоненко Г.О., Пилиповицька ЗОШ, Букацька М.П., Зінчук Н.С., Токарівська ЗОШ;
  5. Увага – обдаровані діти (з досвіду роботи підготовки учнів до участі в олімпіадах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН України). Дмитерчук Н.В.,Несолонська ЗОШ, Стрелець М.М., Бр.Гутянська ЗОШ;
  6.  Шляхи впровадження нового Державного стандарту при вивченні іноземних мов. Черначук Ю.О., Повчинська ЗОШ, Мордас В.В., Барвинівська ЗОШ

Вчителів музичного мистецтва:

1. «Слухання музики» в структурі сучасного уроку музичного мистецтва (з досвіду роботи). Данильчук В.К., - Варварівська ЗОШ, Морозов О.А. - Сл.Романівська гімназія;

2. Формування музичної культури як важливої й невід’ємної частини духовної культури  школярів. Фаворик С.В. –Токарівська ЗОШ, Ганношин М.П. -Курчицькогутянська ЗОШ;

3. Творча діяльність на уроках предметів художньо-естетичного циклу: проблеми та перспективи. Шевченко Т.Й. –Пилипопицька ЗОШ,Гордійчук В.І.- Красилівська ЗОШ;

4. Використання інтерактивних методів навчання та організація ігрової діяльності на уроках музичного мистецтва. Сташко Д.В. –Городницька ЗОШ, Семенишин А.М. -Калинівська ЗОШ;

5. Використання ІКТ у навчально-виховному процесі з  музичного мистецтва як засіб підвищення його ефективності. Малиновська Т.Г. - В.Молодьківська ЗОШ, Павленко О.Б.-Колодянська ЗОШ;

6. Проектна  технологія на уроках музичного мистецтва  як засіб активізації навчальної діяльності учнів. Горблюк А.С. – Брониківська ЗОШ, Креховецька О.А. - Дідовицька ЗОШ;

7. Сучасний урок: проблеми, пошуки, перспективи. Саух В.В. -ГульськаЗОШ, Лагасюк Ю.О.- Ярунська  ЗОШ.

Вчителів художньої культури:

1. Нестандартні уроки  художньої культури як форма розвитку креативності учнів. Пінчук Н.О. - Косенівська ЗОШ,  Сахнюк С.Л. - Жолобненська  ЗОШ;

2. Формування мотивації навчальної діяльності школярів за сучасних умов  на уроках художньої культури (з досвіду роботи). Букацька М.П. –Токарівська ЗОШ,  Васильчук І.З. - Бр.Гутянська ЗОШ;

3. Розвиток інтелектуальних та інформаційних компетеностей  учнів через використання інформаційних технологій, інтерактивних видів і форм роботи та мультимедійних технологій. Корнута Л.О – Киянська ЗОШ,  Роюк Л.О. -Гірківська ЗОШ;

4. Нестандартний урок   –  один із засобів формування в учнів інтересу до вивчення художньої культури країн світу та свого краю. Журавель С.М. -Стрієвська,  Ганношин М.П. -Немильнянська ЗОШ;

5. Висока якість проведення уроків художньої культури – запорука високої якості знань учнів. Поліянівська ЗОШ.

Вчителів історії, правознавства:

1. Використання демонстраційних матеріалів на уроках історії. (Гвоздь Ю.О. Дідовицька ЗОШ);

2. Інтерактивні методи навчання на уроках історії як засіб розвитку та самореалізації особистості.  (Сарган Р.М. Жолобненська ЗОШ);

3. Робота з аудіовізуальними та мультимедійними засобами на уроках історії і правознавства. (Бугайчук В.В. Стрієвська ЗОШ);

4. Формування предметної історичної компетентності на основі науково-поняттєвого апарату суспільствознавчих дисциплін. (Рижук Н.В. Великогорбашівська ЗОШ);

5. Дослідницька робота при вивченні суспільствознавчих дисциплін.          (Литвинець.Є.В. Немильнянська ЗОШ).

Вчителів початкових класів:

1. Розвивальне освітнє середовище у початковій школі як чинник становлення успішної особистості у соціумі. Барам Т.І. – Городницька ЗОШ;

2. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі. Юхова О.М. – Косенівська ЗОШ;

3. Виховання національно свідомого громадянина України на уроках в початковій школі.  Ніколаєнко Т.І. – Суслівська ЗОШ;

4. Як навчання письма впливає на психічне здоров’я учнів початкової школи.  Федюк Т.М. – Чижівська ЗОШ;

5. Проблеми збереження психологічного здоров’я учнів у шкільному освітньому середовищі початкової школи. (ПСИХОЛОГ);

6. Формування в учнів початкової школи національних та духовних цінностей українського народу. Черевко О.В. – Лучицька ЗОШ;

7. Адаптація першокласника до школи. Мамчуровська Т.М. – Наталівська ЗОШ;

8. Формування здоров’язбережувальних технологій у початкових класах. Лісовська С.В – Великомолодьківська ЗОШ;

9. Формування у молодших школярів умінь самоконтролю і самооцінки. Дейнека Н.В. – Слободороманівська гімназія;

10. Звіт про курси підвищення кваліфікації. (Венгер К.В.- Піщівська ЗОШ, Упир О.В.- Повчинська ЗОШ, Браткевич Т.А. – Маковицька ЗОШ);

 11. Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 1 класі. Бабич Л.В. – Піщівська ЗОШ.

Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 2 класі. Дубравська С.М. – Гульська ЗОШ.

Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 3 класі. Янчук О.С. – Ярунська ЗОШ.

Державний стандарт початкової освіти. Ознайомлення з методичними рекомендаціями, підручниками і програмами щодо навчання і виховання у 4 класі. Козлова С.М. – Ярунська ЗОШ.

Вихователів ГПД:

1. Організація начальної діяльності молодших школярів у режимі групи продовженого дня. Лопаха Т.М. – Орепівська ЗОШ;

2. Проведення рухливих ігор у ГПД. Ревко І.А. – Пилиповицька ЗОШ;

3. Звіт про курси підвищення кваліфікації. Буднік Н.Г. – Городницька ЗОШ;

4. Інноваційні виховні технології в контексті особистісно орієнтованої освіти в ГПД. Міщук В.В. – Новороманівська ЗОШ;

5. Організація дозвілля дітей у ГПД, або Нове життя  - іграм, що виникли у ХХ столітті. Качур І.О. – Наталівська ЗОШ.

Вчителів хімії, біології, основ здоров’я, екології:

1. Звіт про курси підвищення кваліфікації. Малиновський О.М. – Повчинська ЗОШ, Марчевська О.О. – Суслівська ЗОШ;

2. Віртуальні екскурсії як ефективна форма організації навчально-виховного процесу. Новаківська Л.В. – Немильнянська ЗОШ;

3. Екологічна компетентність школярів. Інтерактивні методи. Пасічник В.П. – Новороманівська ЗОШ;

4. Особистісно зорієнтовані системи і технології роботи із обдарованою учнівською молоддю.  Нагірняк Б.А. – Городницька ЗОШ;

5. Технології і методики здоров’язбережувального навчання. Ковальчук Г.І – Івашківська ЗОШ;

6. Організація науково-дослідної діяльності на уроках та в позаурочний час. (З досвіду роботи) Рафальський О.О. – Слободороманівська гімназія;

7. Організація проектної діяльності на уроках хімії.  Савчук О.С.-Киківська ЗОШ;

8. Інформаційно-комунікаційні технології на уроках хімії.  Алексійчук В.Н – Токарівська ЗОШ ;

9. Особливості сучасного уроку основ здоров’я. Черниш В.М. – Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Просмотров: 439 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

       Шановні батьки!

У результаті бойових дій на Сході України в незаконному обігу опинилася велика кількість зброї та боєприпасів. Почастішали випадки травмування і загибелі людей, зокрема дітей, унаслідок незаконного поводження зі зброєю та боєприпасами.

Працівники поліції постійно уживають заходів для запобігання їх потраплянню до мирного населення. Але необхідно, щоб близькі люди в житті дитини, зокрема Ви, батьки роз'яснили їй, як поводитися у разі виявлення вибухонебезпечних предметів.

Виділіть декілька хвилин на розмову з дітьми. Пам'ятайте: ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди, потрібно дати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Інформуємо, що при виявленні вибухонебезпечного пристрою або підозрілої речі необхідно негайно повідомити про знахідку представників поліції та аварійно-рятувальних служб за номерами 101, 102.

При цьому, категорично забороняється:

-- торкатися предмета і пересувати його;

-- користуватися засобами радіозв»язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух);

-- заливати його рідинами, засипати грунтом або чимось його накривати;

-- здійснювати на підозрілий предмет звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів і нагрівання.

Подбайте про безпеку своїх дітей, адже їх життя та здоров»я – найбільша цінність.

Дякуємо за розуміння!

 

Новоград-Волинський відділ поліції

ГУНП в Житомирській області

                                                                 

Просмотров: 337 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

                                                                                          

Не дивлячись на те, що багатьом визнаним і компетентним військовим історикам вдалося майже в найдрібніших подробицях, відтворити хід подій тих далеких років і знайти відповідь на безліч питань, перед нами напевно ще на тривалий час залишиться незрозумілим одне - чому за права, благополуччя і прогрес однієї частини людей, об’єднаних якоюсь загальною ідеєю, обов’язково повинні розплачуватися своїм життям, здоров’ям і перспективами інші?

22-е червня 1941-го року, 4:00 ранку, мить ..., і шквал крові, болю і смерті. Він тривав кілька довгих років, одних із самих довгих років в житті тих, кому вдалося пережити весь цей жах на нашій землі. А багатьом не вдалося. Не судилось пережити цю мить, адже це тільки мить у тисячолітній історії всього нашого людства. Невже ми забули про це?

Кожен раз в цей День ми згадуємо. Згадуємо про тих, хто так і не повернувся з цієї війни. Про тих, хто кров’ю і потом відстоював нашу перемогу. Про тих, хто першим прийняв на себе цей страшний удар і про тих, чиї життя були покалічені і зруйновані іншими людьми. Людьми, схожими на нас. З тими ж бажаннями, з тією ж жагою до життя. Людьми з сім’ями, у багатьох з яких теж були діти, і може даже онуки. І, напевно, вони теж хотіли жити в мирі та злагоді ...

Пам’ять - хитра штука. Вона частенько зраджує нам. А потім знову 22-е червня 1941-го року, 4:00 ранку, мить ... і ...

Ніхто не забутий! Ніщо не забуте! Так ми говоримо своїм дітям. Ми стали передавати це з покоління в покоління. Ми закріпили цю пам’ятну дату в наших серцях. Вона є в наших національних календарях, за даними проекту DilovaMova: Україна встановила цю дату Указом Президента України від 17-го листопада 2000-го року № 1245/2000, вона має назву «День скорботи и вшанування пам’яті жертв Війни в Україні»; ; Білорусія 22-е червня відзначає як «День всенародної пам’яті жертв Великої Вітчизняної війни». Ми пам’ятаємо. Ми сумуємо. Але чи є надія уникнути повторення подібного віроломства і насильства по відношенню до нас і наших дітей?

Вона є. Залишивши образи, ми навчилися прощати. Ми вміли прощати завжди. Прощати і не ображатися на людство за те, що воно допустило подібний хід розвитку подій. Ми навчилися любити. Любити тих, хто дорогий нам, хто поруч з нами. Любити життя, а не смерть, ненависть і агресію. Тому ми виграли тоді. Тому перемагаємо зараз. І не дай нам Бог забути про це!

                                                                                                                

Просмотров: 348 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

                                                                                             вітання з трійцею

Просмотров: 340 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

                                       

 

 

 Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей - прекрасне свято радості та надії. Адже саме в дітях ми  хочемо бачити здійснення своїх мрій і сподівань. Прагнемо, щоб вони росли здоровими та радісними, прославляли свої родини і рідний    край. Це одне з найстаріших міжнародних свят.

Історія виникнення Дня захисту дітей:

    За однією з версій, у 1925 році Генеральний консул Китаю в Сан-Франциско зібрав групу китайських дітей-сиріт і влаштував для них святкування Дуань-у Цзе (Фестивалю човнів-драконів), дата якого якраз припала на 1 червня. Завдяки щасливому випадку, день збігся і з часом проведення "дитячої" конференції в Женеві.

Офіційна версія виникнення Дня захисту дітей:

   Рішення про відзначення Міжнародного дня захисту дітей 1 червня прийняла Міжнародна демократична федерація жінок у листопаді 1949 року. Перший Міжнародний день захисту дітей було відзначено ще в 1950 році. ООН підтримала ініціативу федерації та оголосила захист прав, здоров'я і життя дитини - одним із пріоритетів у своїй діяльності. В Україні цей день відзначають із 1998 року. У 1991 році Україна приєдналася до Конвенції ООН про права дитини. З 27 вересня 1991 року для України набула чинності Конвенція Організації Об'єднаних Націй про права дитини, згідно з якою кожна держава зобов'язана поважати та заохочувати право дитини на всебічну участь у культурному і творчому житті, забезпечувати їй повноцінне дозвілля та відпочинок, сприяти наданню їй відповідних можливостей для цього. Цією конвенцією також чітко визначено, що дитина має право на захист від фізичного та психічного насильства. Проте, не завжди деклароване стає реальним.
   У Міжнародного дня дітей є прапор. На зеленому тлі, який символізує зростання та гармонію, навколо знаку Землі, розміщені фігурки - червона, жовта, синя, біла і чорна. Ці людські фігурки символізують різноманітність і терпимість. Знак Землі, розміщений в центрі, - це символ нашого загального дому.

 

В нашій школі традиційно до Дня захисту дітей відбувася ряд заходів для учнів школи. Учні із задоволенням приймали участь та отримали масу позитивних емоцій та вражень.

   Зокрема відбулась виставка дитячих робіт «Роби прекрасне своїми руками». 

   А також пройшла дитяча естафета «В здоровому тілі – здоровий дух», виставка книг-саморобок та день гри «Ігри дітей світу». 

  І на завершення відбувся конкурс малюнку на асфальті «Світ дитинства».

  

  

   День захисту дітей – це не тільки веселе свято для самих дітей, це і нагадування суспільству про необхідність захищати права малечі, щоб усі діти росли щасливими, вчилися, займалися улюбленою справою і в майбутньому стали хорошими батьками і громадянами своєї країни.

Просмотров: 336 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

У травні, коли розквітають яскраві квіти і дзвенить пташиний спів, теплий весняний вітер приносить до нас свято Останнього дзвоника.

Останній дзвоник – це чудова шкільна традиція, тепле родинне свято, яке не можна нічим замінити. Цього свята немає в жодному календарі. Воно буває лише раз у житті кожної людини, кожного з нас.

Раннього ранку 27 травня 2016 року учні, вчителі та батьки Піщівської загальноосвітньої школи  зібралися на подвір’ї школи, щоб почути останній в цьому навчальному році дзвінок на урок.

         

Для більшої частини учнів це просто оповіщення про прихід шкільних канікул. Майже всі, кому йти в школу в другій, третій і так далі клас, радіють цьому довгоочікуваному дню. Три місяці свободи від строгого розпорядку дня, ранніх пробуджень, підручників і контрольних.
Та для декого закінчення шкільного року пов'язано не тільки з радістю, але і з побоюванням, легким смутком, надіями … Для тих, хто цього року закінчує школу, останній дзвоник є відліком початку найбільшої зміни в житті. Вони начебто і не зовсім дорослі ще, але вже й не діти. Попереду ще море тривоги у вигляді вступних іспитів.

Привітати випускників прийшли і почесні гості, які побажали випускникам щасливої життєвої дороги.

Свої слова-настанови також висловили: директор школи -Горлата Лідія Степанівна, класний керівник 11 класу - Гопанчук Олександр Валерійович, перші вчителі - Міськевич Валентина Анатоліївна, Зез Валентина Іванівна та мами випускників .

Святковий настрій не залишав нікого до кінця святкової лінійки. Учні 11 класу прощалися з уроками назавжди, щиро дякували учителям за їх важку й складну працю.

Учні першого класу розказали, чому навчилися за свій перший шкільний рік, а інші учні разом з батьками радо зустрічали прихід літа й канікул.

Але не дивлячись ні на що, всім стало трішечки сумно, коли пролунав останній дзвоник.

До побачення, рідна школо! До зустрічі у новому навчальному році!

 

 

Просмотров: 335 | Добавил: Administrator | Дата: 27.06.2016 | Комментарии (0)

Піщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Хостинг від uCoz